Tida går fort, og plutselig var jula over og eg er plutselig over 4 veke inn andre del av oppholdet mitt i Nairobi! Eg hadde fire fine veke heime på Kaupanger, i Bergen og i Volda, veldig godt å vera heime. Men no er eg godt i gang med andre og siste del av oppholdet mitt her.

Når eg kom tilbake var det rett i arbeid. Viken Folkehøgskule var på besøk på Haba na Haba, dei hadde fleire workshops og konsertar saman med Haba na Haba. Første konsert var i Nakuru med ei gruppe lignande Haba na Haba, kalla Tapev.

Konsert i eit slumområde i Nakuru

Neste konsert var i Mathareslummen ved St. Michael. Konserten der blei ein kjempesuksee. Masse folk kom strømmande t, og omgivelsane va veldig spesielle, men utruleg kule!

Konsert ved uteområdet til St. Michael

Ellers har eg også flytta, no bur eg i Westlands som er ein heilt anna bydel enn Buru Buru der eg budde før. Trivst godt her, i eit kollektiv med 5 andre kjekke folk. Har øka avstanden til jobb betraktelig, men det har gått veldig greitt den første tida iallefall. Bilde vil forhåpentligvis komme seinare!

På plakaten framover no står besøk! Imåro kjem pappa og mamma Stadheim, pluss søster Stadheim! Dei skal vera i Kenya i to veker og eg ha fylt opp programmet med safari, mombasa og nairobi! Trur det skal bli to knall veker!Det er ikkje so lenge sia eg hadde ferie, men det skal bli artigt å feriere i Kenya og!

Og når eg nemner besøk, kan eg og bekrefte at frk. Gaassandsen kjem hit 15. juni og blir t det e heimereise for meg! Gler meg masse, det e uvandt å ikkje ha ho her!

